Regulamin Crime

 

1. Zasady ogólne
1.1 Zakazuje się porywania osób piorących brudną gotówkę oraz pracujących w legalnych pracach. Aby porwać osobę w mieście, musisz posiadać odpowiednie podłoże RP, zachowując odpowiedni poziom immersji (należy zwracać uwagę na miejsce, z którego porywasz, np. greenzone itp.).
1.2 Zakazuje się zawierania sojuszy między organizacjami lub gangami bez zgody opiekuna crime.
1.3 Zakazuje się przeprowadzania agresywnych akcji w mieście bez odpowiedniego podłoża RP. Nie dotyczy walk gang vs gang.
1.4 Podczas akcji agresywnych zakazuje się używania nakryć głowy oraz masek, które zniekształcają hitbox głowy (np. kaski i inne dodatki powodujące tzw. „puste”).
1.5 Podczas trwającej strzelaniny można przeszukać tylko osoby od siebie.
1.6 Podczas przeszukiwania osoby z crime można zabrać mu wszystko z wyjątkiem telefonu.
1.7 Podczas przeszukiwania osób z frakcji zakazuje się zabierania przedmiotów związanych z daną frakcją (GPS, apteczki, bodycam – chyba, że masz podłoże RP).
1.8 Każda organizacja musi posiadać omertę (szef organizacji musi posiadać podpisaną omertę z każdym członkiem).
1.9 Zakazuje się podawania z samochodu, podczas inicjacji podający musi wysiąść lub wyciągnąć broń i celować do przeciwnika.
1.10 Każdy gang oraz organizacja musi posiadać Discord, na którym znajdują się wszyscy członkowie. Należy także nadać rangę z uprawnieniami administratora opiekunowi crime.
1.11 Niekonsekwentne prowadzenie postaci w gangu lub organizacji będzie skutkowało FCK lub banem.
1.12 Jedyną dozwoloną neutralną interakcją pomiędzy wszystkimi organizacjami oraz gangami jest handel.
1.13 Po otrzymaniu BW podczas agresywnej akcji roleplay, gracz powinien powstrzymać się od wzywania służb medycznych aż do zakończenia akcji (czyli do momentu, w którym napastnicy opuszczą miejsce zdarzenia).
1.14 Aby porwać osobę pracującą we frakcji (EMS, LSPD, LSC, LSSD), muszą być online co najmniej 4 osoby z danej frakcji na służbie oraz 4 funkcjonariuszy LSPD.
1.15 Dozwolone jest przeszukiwanie na miejscu podczas akcji crime vs crime.
1.16 Zakazuje się kradzieży pojazdów frakcyjnych bez powodu oraz bez odpowiedniego podłoża RP.
1.17 Zakazuje się wjazdu na trzeciego do akcji hostylnej, wyjątkiem jest policja.
1.18 Zakazuje się sprawdzania Z w celu innym niż zebranie ID do późniejszego zgłoszenia gracza.
1.19  W citzienie, wymagane są wszystkie PROPY, warunki pogodowe, dzień/noc.
1.20 Zakazuje posiadania efektu strzału, kill effectu podświetlającego gracza.
1.21 Zabronione jest wgrywanie modów jak i dodawania plików do gry, które ułatwiają rozgrywkę.
1.22 W aucie może znajdować się tyle osób ile jest w nim miejsc (bagażnik, paka pickupa).
1.23 Podczas wjazdu na prywatną posiadłość wymaga się otworzyć bramę oraz góowne drzwi od domu.

2. Hood RP - Ghetto
2.1 Gangi mogą prowadzić strzelaniny pomiędzy sobą na terenie miasta, z wykluczeniem GreenZone oraz biorąc pod uwagę wszystkie zasady immersyjnego prowadzenia postaci jak i gangu.
2.2 Gangi mają prawo kontrolować wszystkie ulice znajdujące się na terenie ghetto pod względem sprzedaży narkotyków.
2.3 Każdy gang musi używać barw do nich przypisanych w malowaniu aut oraz w ubiorze. Wymagane jest chodzenie w immersyjnych, gangsterskich strojach spotykanych na oskach danych gangów.

3. Warny
3.1 Ostrzeżenia / Warny mogą być nakładane tylko i wyłącznie przez Opiekunów Crime.
3.2 Na każdą Organizację / Gang przypadcja/Gang zostanie ukarana IC w formie kary finansowej / bana.
3.3 Po otrzymaniu 3 ostrzeżeń Organizacja/Gang zostanie ukarana IC w formie kary finansowej / bana.
3.3 Po otrzymaniu 5 ostrzeżeń Organizacja/Gang zostanie usunięta.

4. Napady
4.1 Zakazuje się robienia napadów „pod bitkę„. Aby zerwać negocjacje i rozpocząć strzelaninę, musicie mieć podłoże RP.
4.2 Zakazane jest rozpoczynanie napadów, nie mając zakładnika w środku oraz auta, którym będziesz uciekać.
4.3 Za każdego zakładnika można uzyskać maksymalnie jedno żądanie. 
4.4 Zrywając negocjacje, obowiązkowo trzeba dać czas na reakcję min 5s oraz informując 2 strony o zerwaniu.